جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

نفروپاتی IgA: اجتناب از افسردگی وقتی دیالیز

 

نفروپاتی IgA: اجتناب از افسردگی وقتی دیالیز

در حالی که دیالیز ممکن است یک روش صرفه جویی در زندگی برای افراد مبتلا به نفروپاتی IgA و ESRD، آن است که کامل نیست. تا 60٪ از افراد در دیالیز ممکن است قسمت های افسردگی را تجربه می کنند. چگونه به مقابله با این مشکل؟

افسردگی اشاره به یک حالت ذهنی که در آن چیزهایی که استفاده می شود که به یک فرد شاد دیگر کار نمی کند. این فقط یک روز نادر از غم و اندوه نیست. علائم این مشکل ممکن است شامل موارد زیر باشد: احساس نا امیدی و درمانده، در خواب یا خوردن بیشتر یا کمتر از معمولا، از دست رفته دیالیز یا سایر قرارهای مهم، گریه زیاد، داشتن انرژی کمی، احساس بی ارزش، وزن تغییر می کند، و عدم تمایل به زندگی می کنند، و غیره

از آنجا که افسردگی می تواند اثرات بسیار منفی بر کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در دیالیز را داشته باشد، بنابراین لازم است تا اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از احساس افسردگی.

Ⅰ. به دنبال راحتی در یک قدرت بالاتر اگر بیماران به خدا اعتقاد. این پس از آن اجازه خواهد داد که به دریافت قدرت خود را در زمان نیاز است. مدیتیشن می تواند مفید باشد برای آرامش ذهن.

Ⅱ. بیماران می توانند سعی کنید با صحبت و بحث در مورد احساسات خود را به خانواده و دوستان خود. اجازه دهید همه آنها احساس خود را می دانم. صحبت کردن همه احساس رها و اجازه می دهد تا مردم را به حرکت.

Ⅲ. کتاب را بخوانید و یا نگاهی به پیاده روی. یافتن یک سرگرمی عاشقانه برای کمک به تحریک افکار شاد و احساسات مثبت به طوری که برای از بین بردن افسردگی.

Ⅳ. مردم همچنین می توانید پزشک کلیه خود مشورت کنید. داروهایی برای کمک به مقابله با افسردگی وجود دارد.

امید پیشنهادات فوق می تواند مفید باشد! اگر شما هنوز هم هر گونه سوال در مورد نفروپاتی IgA یا دیالیز، پایین ارسال پرسش ها و نگرانی های خود را در زیر. پس از گرفتن پیام خود را می توانید دریافت کنید، کلیه کارشناسان ما به آنها پاسخ داد و کاهش نگران کننده خود را. شما همچنین می توانید ما را از طریق ارسال ایمیل به kidneyservice@hotmail.com برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.